Netreprenori sau antreprenori?

antreprenoriat-drumul-de-la-idei-catre-oportunitati-si-succes-in-afaceri_1_fullsize„Care ar fi principalele diferente intre un antreprenor traditional si un netreprenor?

  • Netreprenorii pot incepe mult mai devreme afacerile fata de omologii lor antreprenori din mediul traditional, ca varsta de start; Steve si Chad, fondatorii YouTube, au inceput afacerea lor la 18 ani si, inainte de a implini 20, o vandusera deja lui Google cu un pret de aproape 2 miliarde dolari; iata cum la o varsta cand multi tineri sunt inca pe bancile liceului, unii netreprenori pot sa devina milionari prin materializarea unui exit de succes dintr-o afacere Internet; diferenta fata de mediul traditional de business este ca un adolescent poate avea deja o intelegere destul de profunda a Internetului sau a oportunitatilor pe care acesta le ofera, deoarece a fost conectat la Internet deja timp de 10-12 ani, la varsta majoratului, in timp ce la aceeasi varsta experienta unui tanar intr-un domeniu traditional de afaceri este aproape zero. (cartea aici)
  • Netreprenorii lucreaza in general in echipe sau perechi; fata de antrepreorii traditionali care, in anumite situatii, prefera o dezvoltare solitara a unei afaceri, antreprenorii tineri din mediul Internet par sa inteleaga foarte bine avantajul de a lucra intr-o echipa de antreprenori; poate ca o contributie importanta la aceasta intelegere o are modul specific de socializare online (retele sociale, lucru in echipa la distanta, crowd-sourcing si alte tehnici care folosesc forta unui grup de oameni, a unei retele, o forta extraordinara, atunci cand este catalizata de Internet).
  • Netreprenorii sunt in general mai interesati de o evolutie rapida catre un exit de succes, decat de o dezvoltare tip family business, in care generatia urmatoare mosteneste afacerea si o duce mai departe…”

 „Antreprenoriat”, Marius Ghenea – (comanda cartea)

In singura carte despre antreprenoriat scrisa de un roman, gasim explicate diverse concepte pe care doar cei care sunt preocupati sa inceapa o afacere incearca sa le priceapa sensul.

Campaniile de promovare dedicate produselor romanesti de genul „D`ale noastre”, ar trebui sa includa si acest tip de continut. Antreprenor roman, cu experienta si expertiza dobandita in mediul de afaceri romanesc si in vremuri conteporane noua, nu lui Vlad Tepes.

A strans in 329 de pagini informatii clarificatoare pe care le apreciaza mai mult antreprenorii straini. Sa il aducem in bibliotecile noastre.

Cititul e delicios!

Laura – Brokerul de carte

Acest articol a fost publicat în Antreprenoriat - Marius Ghenea. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google

Comentezi folosind contul tău Google. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.